Otsikko
Haluaisin löytää arvosteluja kirjasta Jose Saramago, Jeesuksen Kristuksen evankeliumi, mutta niitä ei tunnu löytyvän ainakaan internetin hakupalvelujen…

Kysytty

Haluaisin löytää arvosteluja kirjasta Jose Saramago,
Jeesuksen Kristuksen evankeliumi, mutta niitä ei tunnu löytyvän
ainakaan internetin hakupalvelujen linkkejen avulla. Yhden olen
löytänyt, se oli Erkki Karjalaisen arvostelu internetissä sivulla
http://user.sgic.fi/¨jormet/Saramago.html

Arvostelut saavat olla joko suomen tai englannin kielellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katsopa Kirjallisuusarvosteluja-nimisestä lehdestä.Tulee ainakin
suurimpien kirjastojen käsikirjastoihin.Lehdestä tulee aina 3 eril-
listä osaa:kauno, tieto ja lastenkirja-arvostelut.Katso ensin
Saramagon kirjan ilmestymis vuosi ja tsekkaa sitten sen vuoden lehdet.(sisällysluettelo keskiaukeamalla).