Otsikko
Haluaisin listan Ulla-Christina Sjömanin vuosien varrella julkaistuista kirjoista. Voisiko sen saada jonkun hakuohjelman kautta yksinkertaisesti?

Kysytty

Hei,

Haluaisin listan Ulla-Christina Sjömanin vuosien varrella julkaistuista kirjoista. Voisiko sen saada jonkun hakuohjelman kautta yksinkertaisesti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennican eli Suomen kansallisbibliografian mukaan Ulla-Christina Sjömanilta on suomennettu seuraavat kirjat:

Herra on uskollinen, Helsinki : Fontana media, 2001; Herran kädessä. Vaasa : Edes, 1986; Herran parantava rakkaus. [Vaasa] ; [Helsinki] : Edes : Församlingsförbundets förlag. 1992; Herran seurassa, [Vaasa] : Edes, 1983; Herran voimassa. [Vaasa] : Edes, 1988; Hän kulkee vierelläsi. [Vaasa] : Edes, 1980; Jumala kuulee rukouksesi. Helsinki : Fontana Media, 2008; Lähellä Herraa. Vaasa : Edes, 1979; Rukouksessa Herran edessä. Helsinki : Församlingsförbundet, 1995.

Teokset Herran kädessä, Herran seurassa, Hän kulkee vierelläsi, Jumala kuule rukouksesi ja Lähellä Herraa löytyvät muun muassa Lahden kaupunginkirjastosta. Kirjoja voi etsiä Internetin kautta LASTU –tietokannasta: http://www.lastukirjastot.fi/lahti/. Myös Fennicaa voi käyttää halutessaan itse sivulla: https://fennica.linneanet.fi/cgibin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Finnish&DB=l…. Fennicassa on täydellisin luettelo kyseisen kirjoittajan teoksista. Molemmissa tietokannoissa Tekijä-hakukenttään voi kirjoittaa kirjailijan nimen muodossa: Sukunimi, Etunimi. Silloin saa listauksen kyseisen henkilön teoksista.