Haluaisin laulun sanat Fredin lauluun "Kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten".

Kysytty

Haluaisin laulun sanat Fredin lauluun "Kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on Puhu hiljaa rakkaudesta, säveltäjä Nino Rota. Sen alkusanat ovat: Kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten...
Laulun sanat löytyvät mm. seuraavista nuottijulkaisuista:

SUURI toivelaulukirja 5. 1983.

KAUNEIMMAT rakkauslaulut : sata laulua rakkaudesta / [toimittaja Ari Leskelä]
Espoo : Fazer Musiikki, 1993

HITIT : rautainen 70-luku
Helsinki : F-Kustannus, 2003