Otsikko
Haluaisin kysyä, että miten kirjaudutaan sisälle ja mitä siihen tarvitaan? tunnukset ym? ja mistä saan tarvittavat tunnukset?

Kysytty

Haluaisin kysyä, että miten kirjaudutaan sisälle ja mitä siihen tarvitaan? tunnukset ym? ja mistä saan tarvittavat tunnukset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletan, että tarkoitat kirjautumista Vaski-verkkokirjastoon. Kirjautumiseen tarvittavan kirjastokortin tunnuksen löydät kirjastokortistasi viivakoodin alta. Tunnusluku (PIN) on sama nelinumeroinen koodi, jota kysytään lainausautomaateilla. Jos sinulla ei ole tunnuslukua, tai olet unohtanut sen, saat sen minkä tahansa vaski-kirjaston neuvonnasta näyttämällä kuvallista henkilötodistusta. Se vaatii siis käyntiä kirjastossa.