Otsikko
Haluaisin kuunnella Kalevalan luettuna, joko verkosta tai cd-ltä.

Kysytty

Hei. Haluaisin kuunnella Kalevalan luettuna, joko verkosta tai cd-ltä. En kumminkaan halua rekisteröityä mihinkään kaupalliseen palveluun. Eikö kansallisaarteita ole talletettuna jonnekin kaikkien saataville - en löydä. Mistä etsiä?

Vastaus

Vastattu

Kalevala on saatavilla cd-äänikirjana PIKI-kirjastojen kokoelmassa.

YouTube-videopalvelusta löytyy myös osa Kalevalan runoista laulettuna: https://www.youtube.com/@kalevalalaulettuna4031/videos