Haluaisin kartan tai luettelon kaikista Suomen lehdoista ja tiedon voiko missään niissä leiriytyä tai retkeillä.

Kysytty

Haluaisin kartan tai luettelon kaikista Suomen lehdoista ja tiedon voiko missään niissä leiriytyä tai retkeillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletko tutustunut kirjaan Suomen lehdot, jonka on kirjoittanut Matti Valta? Siinä on kerrottu kasvillisuudesta ja se on hyvin kuvitettu. Kuitenkin sivulta 30 alkaen on myös kerrottu näkemisen arvoisista lehdoista ja siitä, onko paikassa polku tai parkkipaikka. Tarkkaa kartaa ei ole, mutta sijainti on kerrottu sen verran, että on mahdollista etsiä paikkakunnan kartasta reitti.