Haluaisin itseopiskelumateriaalia ruotsin ylioppilaskirjoituksiin valmistautumista varten.Sekä teksti että kuulunymmärtämismateriaalia.

Kysytty

Haluaisin itseopiskelumateriaalia ruotsin ylioppilaskirjoituksiin valmistautumista varten.Sekä teksti että kuulunymmärtämismateriaalia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaista materiaalia ylioppilaskirjoituksia varten on ainoastaan kuullunymmärtämiskasetit vuosilta 1990-1993 (A- ja B-tasot).
Sen lisäksi voisi tutustua esimerkiksi seuraaviin kirjoihin: Bertell: Rätt val (rakenteen ja sanaston harjoittelua) Fiilin: Fullträff (kieliopin harjoittelua), Hebbe: Bygg upp ert ordförråd (sanaston harjoittelua), Kari: Svenska här och nu (fraasien ja idiomien harjoittelua)
ja Hallström: Fasta fraser (fraasien ja idiomien harjoittelua). Lukion oppikirjoihin liittyy usein myös äänite.