Hakusessa on tod.näk, brittielokuva, joka tapahtuu kartanossa. Kartanon omistaja on piilottanut murhavälineen ja toisella päähenkilöllä on rajattu aika löytää…

Kysytty

Hakusessa on tod.näk, brittielokuva, joka tapahtuu kartanossa. Kartanon omistaja on piilottanut murhavälineen ja toisella päähenkilöllä on rajattu aika löytää se ennen kuin poliisi tulee paikalle. Todiste osoittaisi toisen henkilön syylliseksi, vaikka hän on syytön. Murhaväline on silkkisukka ja se on piilotettu näkyville kaappikelloon. Murhattu on suomalainen sisäkkö Kirsti, jolla oli "siniset silmät kuin metsälammet" tjs. Elokuva on ehkä 50- 60-luvulta.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet elokuvaa. Tunnistaisiko joku lukijoistamme sen?