Hain läpi kaikki suurimmat kirjastokimpat, mutta mistään ei näyttäisi löytyvän elokuvaa "Coraline ja toinen todellisuus". Miksiköhän?

Kysytty

Hain läpi kaikki suurimmat kirjastokimpat, mutta mistään ei näyttäisi löytyvän elokuvaa "Coraline ja toinen todellisuus". Miksiköhän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvan puuttuminen kirjastojen kokoelmista saattaa hyvinkin johtua siitä, ettei kyseistä elokuvaa ole tarjottu kirjastoille. Kirjastot eivät nimittäin voi ostaa elokuvia suoraan kaupasta niin kuin tavalliset kuluttajat, vaan niihin täytyy hankkia erillinen lainauslisenssi, jotta kirjasto voisi luvallisesti lainata elokuvia. Jos julkaisija ei tarjoa kirjastoille lainauslisenssiä, ei elokuvaa voida myöskään saada kokoelmiin.

Jos siis haluat saada elokuvan katsottavaksesi, täytynee sinun ostaa se omaksesi. Elokuvaa löytyy myytävänä, kun laittaa Google-hakuun hakusanat "Coraline ja toinen todellisuus" ja "DVD".