Haen koko Suomen kirjastoista(kunnan-&kaupunginkirjastot) Turkkilaista pop-musiikkia. Haku ei toimi vaikka valitsen kaikki kirjastot ja asiasana turkki ja…

Kysytty

Hei, Haen koko Suomen kirjastoista(kunnan-&kaupunginkirjastot) Turkkilaista pop-musiikkia. Haku ei toimi vaikka valitsen kaikki kirjastot ja asiasana turkki ja materiaali cd-levyt. Miten niitä haetaan kaikista kirjastoista? Kun ei toimi ainakaan kaikki kirjastot valitsemalla(siniseksi)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet ilmeisesti käyttänyt Frank-monihakua. Hakuehtosi ovat oikein mutta olet ilmeisesti käyttänyt Internet Explorer-internet-selainta, joka ei jaksa suorittaa kaikki kirjastot kattavaa hakua. Haku onnistuu jakamalla se pienempiin osiin tai kokeilemalla muita selaimia.

Rajataksesi hakuasi tarkemmaksi voit käyttää popmusiikki-asiasanaa.