Haen erään kenraalin (?) nimeä. Hän on erikoistunut heimosotien historiaan. Tietääkseni asuu nykyään jossain Nummelan tienoilla. Ihan verma en ole onko ko…

Kysytty

Haen erään kenraalin (?) nimeä. Hän on erikoistunut heimosotien historiaan. Tietääkseni asuu nykyään jossain Nummelan tienoilla.
Ihan verma en ole onko ko henkilö "koko" kenraali vai jotain hiukan "vöhemmän". Hän on järjestänyt matkoja esim Viroon tutustumaan suomalaisten avustusjoukkojen matkoihin v 1919
Löytyneekö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Jussi Niinistö, Nurmijärvellä asuva suomalainen historiantutkija ja perusuomalainen poliitikko, Maanpuolustuskorkeakoulun sotahistorian ja Helsingin yliopiston Suomen historian dosentti sekä filosofian tohtori. Hän on Suomen ainoita tutkijoita, joka on erikoistunut Suomen heimosotiin.