Haen Ankantahtiin TV-sarjan tunnusmusiikkia. Onko mahdollisesti tietoa, mistä sen voi löytää?

Kysytty

Haen Ankantahtiin TV-sarjan tunnusmusiikkia. Onko mahdollisesti tietoa, mistä sen voi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ankantahtiin-sarjan(Sitting ducks) musiikkia ei ole Turun kaupunginkirjaston kokoelmissa.

Yleisten kirjastojen Manda-yhteistietokannasta löytyi hakusanalla "sitting ducks" Sirena-nimisen esittäjän musiikkiäänite "Sitting Ducks" vuodelta 2000, jonka julkaisutiedot ovat Djursholm : Grammofon AB BIS, p2000. Äänite löytyy Helsingin kaupunginkirjastosta. Liekö sitten oikea melodia.

Kannattaa ehkä kysellä myös MTV3:sta
http://www.mtv3.fi/ohjelmat2004/erik.shtml?palaute