Golden Voice Oy:n dubbaajissa olen nähnyt muun muassa nimet Erkki Murto ja Erkki Ollila. Ovatko nämä sama henkilö ja jos ovat, miksi henkilön sukunimi on…

Kysytty

Golden Voice Oy:n dubbaajissa olen nähnyt muun muassa nimet Erkki Murto ja Erkki Ollila. Ovatko nämä sama henkilö ja jos ovat, miksi henkilön sukunimi on vaihtunut?

Vastaus

Vastattu

Ei löytynyt tietoa, että he olisivat sama henkilö. Wikipedia-artikkeli listaa osan Golden Voicen näyttelijöistä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Golden_Voice