Etsiskelen runoa, tai oikeastaan laulua jossa lauletaan "varis oli jalaton"

Kysytty

etsiskelen runoa, tai oikeastaan laulua jossa lauletaan "varis oli jalaton"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään Varis varkaissa. Siihen löytyy sanat ja nuotit julkaisusta Marjatta & Martti Pokelan lauluja. Kansanlaulujen ja -balladien sovituksia 1-2 äänelle ja 1-2 kitaralle. Laulu on julkaistu myös ainakin c-kasetilla Lauluja lapselle. Voit kysyä kirjastostasi, löytyykö sieltä tuota nuottikirjaa ja /tai kasettia. Mikäli ei löydy omasta kirjastostasi, voit tehdä niistä kaukopalvelupyynnön