Otsikko
Etsiskelen nuotteja Fredin kappaleeseenButterly

Kysytty

Etsiskelen nuotteja Fredin kappaleeseenButterly

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ranskalaisen Gerad Danyelin säveltämä ja useilla kielillä levyttämä Butterfly oli Euroopan laajuinen menestys vuonna 1971. Suomeksi laulun levyttivät melko tuoreeltaan Paradise sekä Fredi. Suomenkieliset sanat teki Pertti Reponen.

Butterflyta ei ole julkaistu suomalaisena nuottiversiona, mutta ranskan- ja saksankielisin sanoin sen nuotit löytyvät mm. näistä kokoelmista:

140 deutsche Schlager der 70er und 80er Jahre (978-3-86543-978-9, 2018)

Chanson d'amour : 16 famous French pop songs (978-3-79575-937-7, 2000)

Nuotteja voi tiedustella kaukolainaksi oman kirjaston kautta.