Etsinnässä on tuo joululaulu, joka liittyy lumiaurakuskin työhön jouluna. Kuulin tämän kerran radiosta ja jäin kaipaamaan laulun nimeä ja esittäjää

Kysytty

Etsinnässä on tuo joululaulu, joka liittyy lumiaurakuskin työhön jouluna. Kuulin tämän kerran radiosta ja jäin kaipaamaan laulun nimeä ja esittäjää

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastolaiset ehdottivat kahta mahdollista laulua.
Ensimmäinen olisi Olli Ahvenlahden säveltämä "Hiljaisin Helsinki", jonka on esittänyt Irina & Mikko Kuustonen:
https://www.musixmatch.com/lyrics/Irina-Mikko-Kuustonen/Hiljaisin-Helsi…

Toinen ehdotus oli Laulavan Pupujussin (Leena Pyylampi) kappale "Antin aura-auto", jossa haikaillaan entisajan jouluja jolloin tuli lunta eikä ollut "ainainen vesikeli".