Etsin yhtä kapaletta Sanat meni jotenkin Näin Mä käänyin pois ,mennä sun annan Jatkan mä matkaa ,nais laulaa ehkä Heidi kyrö. Olisi kiva jos…

Kysytty

Etsin yhtä kapaletta
Sanat meni jotenkin Näin
Mä käänyin pois ,mennä sun annan
Jatkan mä matkaa ,nais laulaa ehkä
Heidi kyrö.

Olisi kiva jos löytyisi se oli minun lapsen lapsen bravuri se kysyy joka päivä oletko mummo löytännyt sitä vielä ,voitteko autaa etsiä , kiitän

Vastaus

Vastattu

Lauluja, jossa annetaan mennä, on kyllä, mutta aivan noilla sanoilla en löytänyt. Heidi Kyröä kuuntelin ja lähimmäs jäähyväisiä osui Ethän suremaan jää, mutta ehkä se ei ole tuo laulu, https://www.youtube.com/watch?v=k4zObY-7o5Q. Kuinkahan vanha kappale tämä on? Tuollainen saman tyyppiseltä kuulostava aika tuore olisi Laura Närhen Mä annan sut pois. Muita vaihtoehtoja ovat Katja Kärkisen Annan sun mennä tai Chisun Mun koti ei oo täällä, joka sisältää sanat Anna mun mennä. Kasevan Tyhjää -kappaleessa toinen on jo mennyt, Jipun kappaleessa Hei, me erotaan ollaan lähdössä myös ja Eija Kantola laulaa Erotaan vaan. Näitä voi käydä kuuntelemassa Youtubesta, youtube.com.

Ehkä joku lukijoistamme tunnistaisi tämän kappaleen?