Otsikko
Etsin tietoa työkierrosta koulun esitelmään, mistä saisin tietoa?

Kysytty

Etsin tietoa työkierrosta koulun esitelmään, mistä saisin tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa voi etsiä tietoa aiheesta käyttäen asiasanaa
"työkierto". Haulla löytyvät mm.
Joustava työura : Rovaniemellä 12.-13.9.1991 pidetyn seminaarin raportti / toimittaneet Seppo Aho, Heli Ilola
Oulu : [Rovaniemi] : Oulun yliopisto, Pohjois-Suomen tutkimuslaitos, Akateeminen kirjakauppa [jakaja], Pohjois-Suomen tutkimuslaitos, Lapin yksikkö [jakaja], 1992

Varila, Juha
Työmarkkinakelpoisuus ja työssä oppiminen : henkilöstön kehittämisen mahdollisuuksia, keino ja ja ehtoja / Juha Varila ; [julkaissut] Valtionhallinnon kehittämiskeskus
Helsinki : VAPK-kustannus, 1992

Vaihtelun halut ja yleisyys työelämässä : kyselytutkimus julkisella sektorilla / toimittaneet Seppo Aho, Heli Ilola
Julktiedot Oulu : [Oulu] : [Rovaniemi] : Oulun yliopisto, Pohjois-Suomen tutkimuslaitos, Akateeminen kirjakauppa [jakaja], Pohjois-Suomen tutkimuslaitos, Lapin yksikkö [jakaja], 1992

Käyttäen samaa asiasanaa voi etsiä artikkeleita artikkeliviitetietokannoista.
Kannattaa siis kääntyä kirjastosi puolen.
Perustietoa työkierrosta löytyy tästä:
http://www.vm.fi/vm/liston/page.lsp?r=3679&l=fi

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta on kysytty ennenkin työkierrosta, katso Arkisto http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx hakusanalla työkierto.