Etsin tietoa Tuija Lehtisen Laura-sarjan päähenkilöstä/päähenkilöistä eli Laurasta ja hänen tuttavistaan.

Kysytty

Etsin tietoa Tuija Lehtisen Laura-sarjan päähenkilöstä/päähenkilöistä eli Laurasta ja hänen tuttavistaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parhaiten saat tietoa jonkin fiktiivisen teoksen päähenkilöstä lukemalla hänestä kertovia kirjoja eli tässä tapauksessa Tuija Lehtisen Laura-kirjoja.

Jos haluat kysellä Tuija Lehtiseltä tarkemmin hänen työstään tai teoksistaan, löydät hänen sähköpostiosoitteensa Suomen Nuorisokirjailijoiden Nettimatrikkelista http://www.nuorisokirjailijat.fi/lehtinentuija.shtml

Tuija Lehtisestä löydät tietoa esimerkiksi teoksesta "Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita 3" / toimittanut Ismo Loivamaa, BTJ Kirjastopalvelu 2001.