Etsin teosta Tania Alexander von Beckendorff; Ennenkuin maailma muuttui

Kysytty

Etsin teosta Tania Alexander von Beckendorff; Ennenkuin maailma muuttui

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tania Alexanderin muistelmateos Ennen kuin maailma muuttui: lapsuuteni Virossa; suomentanut Kaarina Turtia, Helsinki, kustantaja Otava, 1988 löytyy useista Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä. Saatavuustietoja HelMet-aineistohaussa osoitteessa www.helmet.fi voi hakea 1) tekijän nimellä Alexander, Tania tai 2) teoksen nimellä Ennen kuin maailma muuttui. Haku teoksen nimellä ei ole antanut tulosta, mikäli teoksen nimessä olevat sanat "ennen" ja "kuin" on kirjoitettu yhteen.