Etsin teosta nimeltä "A theory of semiotics" jonka Umberto Eco kirjoitti vuonna 1979. Mistäköhän tämän saisi Pasilan kirjastoon?

Kysytty

Etsin teosta nimeltä "A theory of semiotics" jonka Umberto Eco kirjoitti vuonna 1979. Mistäköhän tämän saisi Pasilan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Econ "A theory of semiotics" ei sisälly kaupunginkirjaston kokoelmiin, mutta skylläkin usean tieteellisen kirjaston kokoelmiin pääkaupunkiseudulla. Helka- ja Linda-tietokannoista (www.linneanet.fi) löytyy viite, kun hakee tekijän nimellä.