Etsin taiteilija Constantin Brancusi:a koskevaa kirjallisuutta. Kirjailijoina on m.m. Hultén, Bach, Geist, Giedion-Welcker ja Elgar.

Kysytty

Etsin taiteilija Constantin Brancusi:a koskevaa kirjallisuutta. Kirjailijoina on m.m. Hultén, Bach, Geist, Giedion-Welcker ja Elgar.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista löytyy seuraavat Brancusia käsittelevät kirjat:

Brancusi, Constantin: Brancusi
Geist, Sidney: Brancusi
Hulten, Pontus: Brancusi
Shanes, Eric: Constantin Brancusi
Varia, Radu: Brancusi

Näiden kirjojen sijainti- ja saatavuustietoja pääsee katsomaan aineistotietokannastamme osoitteessa http://www.libplussa.fi