Otsikko
Etsin T-26 panssarivaunun dokumenteja. Mielellään dokumentit missä on varaosien mitat, jne.

Kysytty

Etsin T-26 panssarivaunun dokumenteja. Mielellään dokumentit missä on varaosien mitat, jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

T-26 - panssarivaunun tekniset taulukot löytyvät muun muassa seuraavista teoksista:

Kantakoski, Pekka: Punaiset panssarit: Puna-armeijan panssarijoukot 1918-1945.

Milsom, John: Russian Tanks 1900-1970.

Em. teokset löytyvät ainakin Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta, josta niitä voi oman kirjastonsa välityksellä pyytää kaukolainaksi.

Lisätietoja voi antaa myös Panssarimuseo (www.panssarimuseo.fi)