Otsikko
Etsin Suuri Käsityökerhon lehteä jossa oli n.2v lasten päässä tytöllä mansikkapipo ja pojalla mustikkapipo, virkattu tai kudotto puuvillalangasta. Oliskohan…

Kysytty

Etsin Suuri Käsityökerhon lehteä jossa oli n.2v lasten päässä tytöllä mansikkapipo ja pojalla mustikkapipo, virkattu tai kudotto puuvillalangasta. Oliskohan ajalla -88 - 95 ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mansikka- ja mustikkapipon neuleohjeet löytyvät Suuri käsityölehti -lehdestä, numerosta 7/1996. Mansikkapipon neuleohje on julkaistu myös lehdessä 6-7/2003. Molemmat lehdet ovat lainattavissa Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta.
Netistä löytyi myös yksi variaatio mansikkapiposta: http://neuloja.tripod.com/id4.html