Etsin sisustukseen liittyvää kirjallisuutta New Yorkin loft-arkkitehtuurista, enkä löytänyt mitään. Onko sitä yleensäkään teillä olemassa?

Kysytty

Etsin sisustukseen liittyvää kirjallisuutta New Yorkin loft-arkkitehtuurista, enkä löytänyt mitään. Onko sitä yleensäkään teillä olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheestasi ei löytynyt kirjallisuusviitteitä Helsingin kaupunginkirjaston Plussa-aineistohausta, mutta kannattaisi tarkistaa kirjat, jotka löytyvät hakusanoilla arkkitehtuuri ja New York. Jos haet nimenomaan kirjallisuutta, niin kannattaa ottaa yhteyttä teknillisen korkeakoulun kirjastoon (puh. 4514111, luetteloiden selaus netissä on maksullista).

Esim. Oulun kaupunginkirjaston kokoelmissa on aihetta käsittelevä kirja Michael Fields: Lofts, 1999 sekä teos Suzanne Slesin: The Book of Lofts, 1986. Jälkimmäinen kirja löytyy myös mm. Turun kaupunginkirjastosta.

Jos haet internet-linkkejä, niitä löytyy runsaasti esimerkiksi Alta Vista-hakupalvelusta (http://www.altavista.com/)hakusanoilla "loft architecture" ja lofts. Esim. Doma Architecture-firman sivuilla on kuvia New Yorkin ullakkoasunnoista (http://www.domaarch.com/lofts.html).