Etsin seuraavia teoksia. Julkaisijalla ei ole enään näitä teoksia varastossaan. Ristin Voitto on julkaissut vuosina 1980 ja 1984 kirjat Konsta Jylhöän…

Kysytty

Etsin seuraavia teoksia. Julkaisijalla ei ole enään näitä teoksia varastossaan. Ristin Voitto on julkaissut vuosina 1980 ja 1984 kirjat Konsta Jylhöän hengellisistä sävellyksistä nimellä Konsta Jylhän Hengellisiä Lauluja (toim. Seppo J. Järvinen; LK 783/80) ja Kansansoittajan kiitos. Konsta Jylhän hengellisiä lauluja (toim. Seppo J. Järvinen; LK 783; ISBN 951-605-849-3).
Eli löytyisikö kirjaston hyllyistä näitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensin mainitsemasi nuottijulkaisu (Konsta Jylhän hengellisiä lauluja) löytyy Ylöjärven pääkirjaston musiikkiosaston hyllystä. Toinen, Kansansoittajan kiitos, puuttuu Ylöjärven kokoelmista. Sitä on paikalla monessa Pirkanmaan kirjastossa (esim. Tampereella), ja sen voi helposti tilata seutulainaksi Ylöjärvelle. Ota yhteyttä Ylöjärven kirjastoon (kirjasto@ylojarvi.fi tai p.03-3495830), niin asia järjestyy.

Hyvää kevättalven jatkoa!