Etsin seuraavaa aineistoa e- kirjoina, mistä löytäisin ne? Enroos, Rosi, Tarja Heino & Tarja Pösö (toim.) (2016): Huostaanotto. Lastensuojelun vaativin tehtävä…

Kysytty

Hei, etsin seuraavaa aineistoa e- kirjoina, mistä löytäisin ne?

Enroos, Rosi, Tarja Heino & Tarja Pösö (toim.) (2016): Huostaanotto. Lastensuojelun vaativin tehtävä. Vastapaino. (ISBN 978-951-768-566-5 nidottu ISBN 9789517686143 verkossa) Lonne, Bob, Maria Harries, Brid Featherstone & Mel Gray (2016): Working Ethically in Child Protection. (ISBN 978-0-415-72933-8 sidottu ISBN 978-0-415-72934-5 nidottu)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Huostaanotto. Lastensuojelun vaativin tehtävä näyttää olevan ekirjana käytettävissä vain Laurean ja Metropolian oppilaitoskirjastoissa. Working Ethically in Child Protection  ainakinJyväskylän yliopiston kirjastossa sekä Helsingin yliopiston Helka-kirjastosta. . EKirjat ovat oppilaitosten omien opiskelijoiden käytössä.

Kirjamuotoisina teoksia on lainattavissa eri kirjastoissa. Helsingin kirjastoista Huostaanotto. Lastensuojelun vaativin tehtävä. Vastapaino. (ISBN 978-951-768-566-5  löytyy Kaisa-talon kirjastosta ja Työväenliikkeen kirjastosta. Sen voi varata myös Helmetin kautta. Working Ethically in Child Protection. (ISBN 978-0-415-72933-8 sidottu ISBN 978-0-415-72934-5 nidottu) on varattavissa Kaisatalon kirjastosta. Myös Työväenliikkeen kirjastossa voi käyttää Helka-korttia.

Kirjoja voi lainata jokainen, jolla on Helka-kortti. Kortin saa täysi-ikäinen, jolla on henkilöllisyystodistus.

Finna.fi : Finna-haku

Helka-kortti. https://www.helsinki.fi/fi/helsingin-yliopiston-kirjasto/asioi-kirjasto…