Etsin Sara Donatin kirjasarjaa. Se alkaa into the wilderness osalla. Onko hänen teoksiaan suomennettu? Sarja käsittääkseni osuu Diana Gabaldonin matkantekijän…

Kysytty

Hei,

Etsin Sara Donatin kirjasarjaa. Se alkaa into the wilderness osalla. Onko hänen teoksiaan suomennettu? Sarja käsittääkseni osuu Diana Gabaldonin matkantekijän aikakauteen ja muitakin yhteneväisyyksiä on. Voisin kuvitella että lukijakunta on olemassa Gabaldonin väessä, mutta löytyykö suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Sara Donatin tuotantoa ei ole suomennettu. PIKI-kirjastoista ei löydy hänen kirjojaan englannin kielisinä.