Etsin sanoja lauluun Nyt sytytämme kynttilän. Olen etsinyt laulukirjat läpi, jostain syystä tämä laulu puuttuu kirjoista. Jos sanat lauluun löytyvät voisiko…

Kysytty

Etsin sanoja lauluun Nyt sytytämme kynttilän. Olen etsinyt laulukirjat läpi, jostain syystä tämä laulu puuttuu kirjoista. Jos sanat lauluun löytyvät voisiko niitä mahdollisesti lähettää minulle. Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimänne laulu on virsi nro 13, ja se löytyy kyllä useastakin kokoelmamme laulukirjasta. Hakiessanne jotain tiettyä laulua kirjastomme tietokannasta voitte kirjoittaa laulun nimen tai nimen alun hakusivumme nimeke-sarakkeeseen. Laulun on säveltänyt Emmy Köhler, sanoittanut Sigurd Muri ja suomentanut Anna-Maija Raittila. Lähetän teille liitteenä laulun sanat.