Etsin sanoja ja säveltä (joko levy tai vaikka nuotit) sellaiseen lasten/nuorten virteen joka alkaa "Olen pieni ja onnellinen, isä suurin on taivainen. Minä…

Kysytty

Etsin sanoja ja säveltä (joko levy tai vaikka nuotit) sellaiseen lasten/nuorten virteen joka alkaa "Olen pieni ja onnellinen, isä suurin on taivainen. Minä riemusta laulelen vain...". Itse olen tätä laulua rippikoulussa isosena laulanut mutta sittemmin laulun loput sanat ja sävel ovat päässeet unohtumaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaipaamasi virren ”Olen pieni ja onnellinen” sanat ja nuotit löytyvät teoksesta ”Lasten virsi” (Seurakuntien Lapsityön Keskus ja Lasten Keskus, 2007; myös muita painoksia). Kappale löytyy laulettuna kirjaa varten tehdyltä CD-levyltä ”Lasten virsi” (Lasten Keskus, 1998).