Otsikko
Etsin ruotsinkielistä kaunokirjallisuutta, jossa esiintyy naispuolisia lentäjiä. Aineisto saa olla myös käännösmateriaalia, perustua faktoihin tai fiktioon,…

Kysytty

Etsin ruotsinkielistä kaunokirjallisuutta, jossa esiintyy naispuolisia lentäjiä. Aineisto saa olla myös käännösmateriaalia, perustua faktoihin tai fiktioon, pääasioita ovat ruotsin kieli ja naislentäjät. Lista saa olla vaikka kuinka pitkä, jos vain jotain löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedossanne on ehkä jo Werup, Jacques: Den ofullbordade himlen. 1996. Toinen: Steel, Danielle: Vingar 1996, kertoo myös naislentäjistä.