Otsikko
Etsin runoa, jossa olisi sanat "lähde matkaan, lapseni". Olin muistanut väärin kahden runon sanat. Löysin etsimäni. Se on Martta Luostarisen runo KONFIRMAATIO …

Kysytty

Etsin runoa, jossa olisi sanat "lähde matkaan, lapseni".
Olin muistanut väärin kahden runon sanat.

Löysin etsimäni. Se on Martta Luostarisen runo KONFIRMAATIO
"Mene lapseni, astu elämääsi" olivat oikeat sanat.

Olen pahoillani aiheuttamastani vaivannäöstä, mutta iloinen siitä, että tiedän nyt palvelumuodostanne.
KIITOS

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hienoa, että runo löytyi! Etsimme erittäin mielellämme runoja ja tekstejä kaikilla vihjeillä, vaikkeivät ne aina olisikaan ihan täysin oikein muistettuja. Meillä on innokas joukko vastaajia, jotka pitävät tiedon etsimisestä ja haasteista varsinkin. Tätä runoa emme löytäneet ennen sinua, mutta kiitos että lähetit meille tiedon siitä, mistä runon oli kyse. Nyt voimme tallentaa oikean vastauksen arkistoomme ja jos joku muu etsii kysymääsi, se löytyykin sillä kertaa helpommin. Toivottavasti sinulla on tulevaisuudessakin kysymyksiä, jotka lähetät meille! Aurinkoista kesää!