Etsin runoa jossa minäkertoja kuvailee elämäänsä hautausmaan nurmen alla humoristisesti. Muistelen sen olevan Claes Anderssonin.

Kysytty

Etsin runoa jossa minäkertoja kuvailee elämäänsä hautausmaan nurmen alla humoristisesti. Muistelen sen olevan Claes Anderssonin.

Vastaus

Vastattu

Runo on Claes Anderssonin kokoelmasta "Vuoden viimeinen kesä". Runo alkaa sanoilla : "Tulevasta elämästä ruohomattona voin kertoa seuraavaa.

Onpa mukavaa tässä olo. Lopultakin minut on kynitty." Runo löytyy sivulta 138.