Etsin runoa/ aforismia iloksi ja voiman antajaksi, kun suru pian kohtaa.

Kysytty

Etsin runoa/ aforismia iloksi ja voiman antajaksi, kun suru pian kohtaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Surusta on koottu useampiakin runokokoelmia. Hyviä ovat esimerkiksi Parantava runo. T 1982 ja Vain unen varjo. O 1997. Lisää kirjallisuutta voi hakea Piki-verkkokirjastosta, osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2
Asiasanalla suru, luokalla 82.2- (Tampereella 82.12) ("Nimeke-laatikon" voi muuttaa luokka-hauksi)ja rajaamalla haku Kangasalan kirjastoon saa tulokseksi 10 teosta.

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Apua! Etsin uskonnollista runoa, jossa puhutaan uskosta kalliina helmenä ja sen säilyttämisestä?
Runo voi olla ettei ole missään kirjassa eli sen luin kaua, kauan sitten lapseni rippikortista.Onkohan kellään tietoa ko runosta?