Etsin romaania, joka kertoo nuoresta tytöstä, joka murhaa lähipiiriään. Hän esim. työntää isoäitinsä rappuja alas, koska haluaa tämän korun ja hukuttaa…

Kysytty

Etsin romaania, joka kertoo nuoresta tytöstä, joka murhaa lähipiiriään. Hän esim. työntää isoäitinsä rappuja alas, koska haluaa tämän korun ja hukuttaa koulukaverinsa hakkamaalla kaverin sormet irti laiturista kun tyttö putoaa jne. Olen lukenut kirjan joskus 1970-luvulla, ja muistelin että sen nimi on Vaaralliset leikit, mutta en ole enää löytänyt kirjaa. Kirjoittaja taisi olla ranskalainen tai tarina kertoi ranskalaisesta tytöstä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on William Marchin kirja Pimeät leikit (1962).