Etsin ranskalaista kirjaa luultavasti nimeltä Auringon lapset. Lapset ovat isoisän luona ja hän kertoo kaikenlaisia tarinoita Egyptistä. Lapset yrittävät…

Kysytty

Etsin ranskalaista kirjaa luultavasti nimeltä Auringon lapset. Lapset ovat isoisän luona ja hän kertoo kaikenlaisia tarinoita Egyptistä. Lapset yrittävät kävellä samalla lailla kuin seinämaalauksissa. Jäi lukematta aikanaan ja nyt kiinnostaisi kovasti. Voitteko auttaa? Kirja oli melko paksu. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Auringon lapset -nimisiä kirjoja löytyi muutamakin, mutta mikään niistä ei vastannut kuvaustasi  Yksi ehdokas voisi olla P.B. Kerrin Faaraon haudan vangit -kirja, joka kuuluu Lampun lapset -sarjaan, osa 1, 2005). Kirja on nuorten fantasiakirja, jossa lapset seikkailevat enonsa kanssa mm. Egyptissä. Alla linkki tarkempaan kuvaukseen:

http://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9513130185&qtype=b