Etsin Peter Handken kirjaa "Kaspar", mutta en ole varma, onko sitä edes suomennettu. Voisittekohan Te saada selville, onko kyseistä teosta julkaistu suomeksi,…

Kysytty

Hei!
Etsin Peter Handken kirjaa "Kaspar", mutta en ole varma, onko sitä edes suomennettu. Voisittekohan Te saada selville, onko kyseistä teosta julkaistu suomeksi, ja jos on, niin mistä kirjastosta sen löytäisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennica-tietokannan mukaan Peter Handken teoksia on suomennettu seuraavasti: Kivun kiinalainen (1985), Poissa satu (1991), Puhtaan kokemisen hetki (1979), Toiston pysyvyys (1989 )ja Vasenkätinen nainen (1981). Saksankielinen Kaspar-teos löytyy muun muassa Helsingin kaupunginkirjastosta pääkirjaston ja Töölön kirjaston kokoelmista.