Etsin nuottia kappaleeseen I was made for loving you (KISS) Vielä parempi olisi, jos löytyisi valmis transkriptio eli bändinuotinnos kysyiseen biisiin.

Kysytty

Etsin nuottia kappaleeseen I was made for loving you (KISS)
Vielä parempi olisi, jos löytyisi valmis transkriptio eli bändinuotinnos kysyiseen biisiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoissa on muutamia nuottiversioita, mutta ei bändille tehtyä transkriptiota.

Bassokitaraversioita on kaksin kappalein:

The best of Kiss / Kiss (esitt.) Milwaukee : Hal Leonard, c1995
The Best of Kiss : 26 classics for bass / Kiss (esitt.)

Sitten on soitonopas, jossa myös tämän kappaleen soolokitaraa esitellään perusteellisesti:
The Best of Kiss : a step by step breakdown of the band's guitar styles and techniques / Kiss (esitt.)

Yksinkertainen melodianuotinnos sointuineen ja sanoineen löytyy kokoelmasta Hits : 70-tal (2002) ja samantyyppinen helpotettu versio kokoelmasta Kiss for easy guitar : 18 classic hits (1995).