Etsin nuottia kappaleeseen Disco Inferno? Vielä parempi olisi, jos löytyisi valmis transkriptio eli bändinuotinnos kysyiseen biisiin.

Kysytty

Etsin nuottia kappaleeseen Disco Inferno?
Vielä parempi olisi, jos löytyisi valmis transkriptio eli bändinuotinnos kysyiseen biisiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei löydy bänditranskriptiota, mutta yksinkertaisemmat nuotit kyllä kokoelmista The real book of dance (2000) ja Back to school : 70s hits (2007). Molemmat löytyvät jostain HelMet-kirjastosta hyllystä eli varauksen voi helposti tehdä.