Etsin nuottia joululauluun "Seimen lapsi". Laulu alkaa sanoilla: Me käymme Jeesus pienoinen... Säveltäjä on luultavasti Heikki Klemetti.En tarkoita sitä…

Kysytty

Etsin nuottia joululauluun "Seimen lapsi". Laulu alkaa sanoilla: Me käymme Jeesus pienoinen... Säveltäjä on luultavasti Heikki Klemetti.En tarkoita sitä tutuinta versiota tästä laulusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reijo Pajamon nuottikirjassa "Taas kaikki kauniit muistot : joululaulujen taustat ja tarinat" on s. 131 H. Klemetin sovittama suom. kansansävelmä, joka saattaisi olla ko. Seimen lapsi. Sanat tosin alkavat "tulemme, Jeesus, pienoises", sävel ei ole se kaikista tutuin.
Olisiko kyseessä tämä?

1 ääntä

Kommentit

Bellsin uudessa kirjassa "Joululauluja meiltä ja muualta" löytyy tämä. Ihana laulu