Etsin nuotteja bette midler:in esittämälle kappaleelle the rose...mistä kirjasta ja kirjastosta tämmöinen kpl löytyisi...kiitos jo etukäteen!!

Kysytty

etsin nuotteja bette midler:in esittämälle kappaleelle the rose...mistä kirjasta ja kirjastosta tämmöinen kpl löytyisi...kiitos jo etukäteen!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bette Midlerin esittämä Rose löytyy ainakin kokoelmasta Great songs by the ladies,joka kuuluu Kannelmäen ja Malmin kirjaston kokoelmiin.