Etsin nuorille suunnattua kirjasarjaa, jonka tapahtumat sijoittuvat Suomenlinnaan. Kirjasarjan henkilöt selvittävät rikoksia ja mysteerejä, löytävät…

Kysytty

Etsin nuorille suunnattua kirjasarjaa, jonka tapahtumat sijoittuvat Suomenlinnaan. Kirjasarjan henkilöt selvittävät rikoksia ja mysteerejä, löytävät esimerkiksi mermiinan ja tapaavat henkilön nimeltä Korpinmusta. Mikä tämän kirjasarjan ja kirjailijan nimi voisi olla?

Vastaus

Vastattu

Lasse Raustelan kirjassa Tupla-Kervinen ja Punapää (Tammi 1992) seikkaillaan Suomenlinnassa, löydetään merimiina ja Korpinmusta-niminen henkilökin löytyy. Kirjasarjan muut osat ovat: Tupla-Kervinen ja kummitus ja Tupla-Kervinen ja hyökkäysvaunu.