Etsin lastenkirjaa, jota on luettu 80-luvulla. Kirja oli minulle hyvin rakas. Muistaakseni kirjassa oli ainakin runoja arvoituksia ja lyhyitä tarinoita…

Kysytty

Etsin lastenkirjaa, jota on luettu 80-luvulla. Kirja oli minulle hyvin rakas. Muistaakseni kirjassa oli ainakin runoja arvoituksia ja lyhyitä tarinoita hassuista aiheista esim. Kirsikka hississä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahtaisikohan etsitty kirja olla legendaariseksikin mainittu Kilon poliisi ja muita koululaisjuttuja (Suomalaisen kirjallisuuden seura, 1987)?