Otsikko
Etsin Lassi Nummen runoa, joka luultavasti alkaa sanoilla: Sanotaan, että minä kävele tavallisena arkipäivänä . . . Runossa puhutaan enkeleistä.

Kysytty

Etsin Lassi Nummen runoa, joka luultavasti alkaa sanoilla:
Sanotaan, että minä kävele tavallisena arkipäivänä . . .
Runossa puhutaan enkeleistä.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tätä runoa ei löytynyt näillä hakuehdoilla. Sanaan arkipäivä löytyi runo kokoelmasta Välimeri (2000) runo Aivan tavallinen ilta. Se on sarjallinen runo, jonka neljännessä osassa puhutaan enkelien sotajoukosta. Ensimmäisessä osassa ihmiset lentelevät maailman ääriin. Runo käsittelee vuosituhannen vaihtumista.