Etsin kirjaa 'tilastolliset menetelmät' (Holopainen, Pulkkinen) ja löysin sen helmetistä, mutta miten saisin juuri tietyn painoksen (uusimman, painos 5-7.p)…

Kysytty

Hei. Etsin kirjaa 'tilastolliset menetelmät' (Holopainen, Pulkkinen) ja löysin sen helmetistä, mutta miten saisin juuri tietyn painoksen (uusimman, painos 5-7.p) käsiini? Haluaisin varata kirjan, mutta mistä kirjastoista löytyy tuo tarvitsemani uusin painos?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun syötät HelMet-palveluun "tilastolliset menetelmät", tulee ensimmäisenä esiin kirjan 5-7. painos. Kyseisen kirja on joka kirjastosta lainassa ja siitä on lisäksi kaksi varausta. Saat kirjan nopeimmin käsiisi jos teet itsellesi varauksen.

http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin?/Xtilastolliset+menetelm{u00E4}t&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&SORT=D/Xtilastolliset+menetelm{u00E4}t&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&SORT=D&SUBKEY=tilastolliset+menetelm%C3%A4t/1,9,9,B/holdings&FF=Xtilastolliset+menetelm{u00E4}t&3,3,