Otsikko
Etsin kirjaa: Seppo Pernu: "Vapaaehtoispataljoona os.H eli SissiP5 talvisodan taisteluissa". Tilaisin tämän vaikka kaukolainana luettavaksi kotona.

Kysytty

Etsin kirjaa: Seppo Pernu: "Vapaaehtoispataljoona os.H eli SissiP5 talvisodan taisteluissa". Tilaisin tämän vaikka kaukolainana luettavaksi kotona.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mene käyttämääsi kirjastoon ja pyydä heitä tilaamaan tämä kirja kaukolainana. Se löytyy ainakin seuraavien kirjastojen kokoelmasta: Jyväskylä, Kajaani, Oulu ja Rovaniemi. Myös Varastokirjastosta Kuopiosta sen saa. HelMet-kokoelmassa kirjaa ei valitettavasti ole.

Heikki Poroila

1 ääntä

Kommentit

Teos löytyy Helsingistä Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta. Mikäli olet paikkakunnalla, voit mennä itse paikan päälle, jos kirja on paikalla, kuten ainakin tätä kirjoitettaessa näyttää olevan. Hakuja voi tehdä tietokannasta nimeltä Taisto.
taisto.linneanet.fi
Tietokantaa kannattaa hyödyntää muidenkin sotatieteistä kiinnostuneiden. Harmi, että sitä ei kovinkaan usein mainita näillä sivuilla, eikä sitä monikaan muutenkaan tunne.