Etsin kirjaa, missä olisi kuva Frida Kahlon maalauksesta "magnolias". Löytyykö kirjaston kokoelmista?

Kysytty

Etsin kirjaa, missä olisi kuva Frida Kahlon maalauksesta "magnolias". Löytyykö kirjaston kokoelmista?

Vastaus

Vastattu

Frida Kahlon maalauksesta "Magnolias" on kuva kirjassa "Frida Kahlo retrospective". Kirja on jo vuodelta 2010, mutta kuva maalauksesta on melko hyvä. Kirjan voi halutessaan tilata lähikirjastoonsa.