Etsin kirjaa josta luin arvostelun ehkä noin vuosi sitten Helsingin sanomissa, en muista tekijän tai romaanin nimeä enkä edes kustantajaa (!), mutta se on…

Kysytty

Etsin kirjaa josta luin arvostelun ehkä noin vuosi sitten Helsingin sanomissa, en muista tekijän tai romaanin nimeä enkä edes kustantajaa (!), mutta se on käännetty virosta suomeksi ja käsittelee virolaisen nuoren miehen kokemuksia neuvostoarmeijassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla romaani Sotilasjumalan palvelija, jonka on kirjoittanut Leo Kunnas? Kirjan on kustantanut Nemo vuonna 2004.