Etsin keväällä ilmestynyttä kirjauutuutta. Teos on tanskalaisen naiskirjailijan romaanitrilogian viimeinen osa. Kaksi aiempaa kirjaa kertovat tanskalaisesta…

Kysytty

Etsin keväällä ilmestynyttä kirjauutuutta. Teos on tanskalaisen naiskirjailijan romaanitrilogian viimeinen osa. Kaksi aiempaa kirjaa kertovat tanskalaisesta naistoimittajasta ja tämän elämänkäänteistä. Edellinen romaani ilmestyi muistaakseni 2004. Voisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyse tanskalaisen Hanne-Vibeke Holstin kirjoista? Kaksi aikaisempaa suomennettua osaa ovat: Theresen valinnat (2003) ja Tosielämää (2004). Tammen ennakkolistan mukaan kolmas osa on nimeltään Onnellinen nainen. Kirjan saatavuutta voi seurata osoitteeta: http://www.helmet.fi/. Kannattaa hakea kirjailijan nimellä, koska kirjan nimi voi poiketa ennakkotiedoista.