Otsikko
Etsin kaunokirjaa, joka kertoo pojasta sodan kourissa. Kyse on Korean sodasta tai Japanin hyökkäyksestä Kiinaan (EI Vietnamin sota). Kannessa on verenpunainen…

Kysytty

Etsin kaunokirjaa, joka kertoo pojasta sodan kourissa. Kyse on Korean sodasta tai Japanin hyökkäyksestä Kiinaan (EI Vietnamin sota). Kannessa on verenpunainen auringonlasku. Nimi voisi olla jotain sen tapaista kuin Auringon poika tai Aurinkopoika. Kirja on vanha eikä ihan tiiliskivi, arviolta n. 300 sivua. Kirjassa on ehkä amerikkalainen sivujuonne.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Voisiko olla J. G. Ballardin Auringon valtakunta? 1985 suomennettu, 336 sivua ja kansikin täsmää (painokset:Otava/Topbooks).